2011-03-10

Maïtena Arana Harbustanen Erakusketa

Maïtena Arana Harbustan gure kideak, gaur martxoaren 11an zabaltzen du erakusketa berria Bergarako Nahikari tabernan.
Ondoren berak idatzi diguna irakur dezakezue.

2003. urtetik 2011arte, Beart margolarien elkartean nabilenetik, gehienbar estilo abstrakzio surrealistan margotzen dut.

Nire koadroek badute zerbait oso pertsonala, ez da inongo kopia, baizik eta barneko izatearen esentzia dira. Halaber armonia, borroka, bakea, ausardia, mistikotasuna, hutsa, alaitasuna islatzen dituzte. Irudiak guztiz lotuak daude naturarekin.
Honela bai forma geometrikoak, bai koloreak dena dira bibrazi
oa, diradirekzio bat, energia naturan bezala. Artista sentitzen naiz, gauzak sortzea maite dut, kuriositatea beti da nigan. Eta lan hauxe zuek denokin konparti nahi dut.







No hay comentarios:

Publicar un comentario